úterý 6. února 2018

Můj super box: Fitbox

Krásný den, dnes bych vám chtěla ukázat, co obsahoval můj lednový Fitbox. Tento balíček by měl obsahovat zdravější potraviny, takže jsem se na něj moc těšila a co na produkty říkám se už podívejte v článku.
Biosaurus
Biosaurus je zdravý, organický snack nejen pro děti, ale i pro dospělé. Díky svému složení je vhodný už pro děti od 3 let. Neobsahuje žádné alergeny ani transmastné tuky. Jeho zdravé složení ocení hlavně maminky a zábavné tvary snacku zase děti. Je dostupný ve třech různých příchutích: sea salt, ketchup a cheese.
Cena 15Kč 

Můj názor: Tak tyto dinosaury snědl Honza a ani jsem nestihla ochutnat, ale myslím, že si je ještě koupíme, když mu tyhle snacky tak chutnaly :). Já bych sáhla po těch sýrových. 
Vegee
Vegee jsou zeleninové chipsy, které jsou jedinečné svou chutí (mrkev, řepa, brokolice), ale i svým složením. Organické, Bio chipsy, které obsahují o 60% méně tuku oproti běžným chipsům. Neobsahují lepek, laktózu ani cholesterol a jsou vhodné i pro vegany.
Cena 14Kč

Můj názor: Zdravější aleternativa chipsů, každopádně jsem čekala, že nebudou "pěnové", to mě trochu zklamalo, ale jinak byly chuťově dobré. 
Snídaňová cereální tyčinka 
Novinka mezi snídaňovými cereálními tyčinkami Nestlé FITNESS® Red Berries obsahuje kousky klikvy a jahod a je máčená v lahodné polevě. Obsahuje i celozrnný oves a vitamíny skupiny B, které pomáhají uvolňovat energii* z potravy.
*Vitamíny B2, B6, niacin a kyselina pantothenová přispívají k normálnímu energetickému metabolismu. Je nutné pamatovat na zdravý životní styl a vyváženou stravu.
Cena 9,90Kč

Můj názor: Tyto tyčinky má rád Honza, ale v těchto je myslím, mléko, tak mi je nechal. Snědla jsem zatím jednu a byla na mě docela sladká, ale na nějaký cyklovýlet nebo výšlap do hor to bude fajn svačinka na dobití energie. 
Aquila první voda
Pramenitá voda Aquila z panensky čisté přírody v okolí Karlových Varů splňuje nepřísnější kritéria kvality a vyhovuje označení kojenecká voda. Je vhodná nejen pro kojence, ale pro všechny, kteří pro sebe chtějí jen to nejlepší. Nově nabízíme vodu kojenecké kvality také ve sportovním balení 0,75l, které můžete mít vždy u sebe.
Cena 12,90 Kč

Můj názor: Běžně vodu v pet lahvích vůbec nekupujeme. Stačí nám ta z kohoutku. Každopádně tato láhev má dobrý tvar, dobře se drží v ruce a i uzávěr je na pití třeba ke cvičení super! 
Fruttimo
Fruttimo je osvěžující spojení přirozeně čisté vody Aquila s nejlepším ovocem z prémiových džusů granini. Jeho designové 1l a 0,5l balení je stylovým doplňkem na cesty, do práce i do školy. Novinkou z řady Fruttima je příchuť Pomeranč a grep, která Vás jistě příjemně překvapí.
Cena za 1l je 34,90 Kč

Můj názor: Kombinace grepu a pomeranče je zajímavá, naštěstí není džusík nijak moc hořký a dá se to. My si doma džusy ředíme vodou, takže naředěný byl fajn. 
Wasa original crisp 200g
Křupavé chleby Wasa Original Crisp obsahují vysoký podíl vlákniny. Jsou u zákazníků velmi oblíbené díky lehké a tenké textuře. Speciální proces pečení a přírodní kvásek dávají výrobku Original Crisp velmi osobitou chuť. Vychutnejte si je ideálně k snídani nebo svačině. Balení obsahuje dva praktické balíčky.
Cena 62,90Kč

Můj názor: Za tyto křupavé chleby jsem ráda, je to fajn svačinka jen tak s žervé a šunkou nebo sýrem. Jsou trošku tvrdší, ale zuby si na nich nevylámete, chuťově jsou fajn. 
Smarty Mango Relaxační
Mírně perlivý nealkoholický nápoj s příchutí manga a meduňky. Nápoj je určen pro všechny ty, kteří tvrdě pracují a chtějí si po práci, ať duševní či fyzické, užít zasloužený relax a zábavu. Extrakt z meduňky: snižuje stres, uklidňuje, uvolňuje. Zpříjemňuje spánek a zajišťuje dobré zažívání. Obohacen o vitamíny B5, B6, B2 a B12
Cena: 25 Kč

Můj názor: Tento nápoj už jsme doma měli a na mě je teda docela sladký a hodně perlivý, ale dali jsme si ho napůl, takže na ochutnání a změnu super :). Kupovat si ho nebudu.
Alpro čokoládový nápoj 250ml
Potěšte své chuťové buňky Alpro sojovým čokoládovým nápojem, který kombinuje jedinečné vlastnosti sóji s luxusní chutí nejkvalitnějších kakaových bobů. Lahodná chuť tohoto nápoje je určena pro nejnáročnější milovníky čokolády. Výrobek je 100% rostlinný, obsahuje přirozeně nízký obsah nasycených tuků a neobsahuje umělá barviva ani konzervanty.
Cena 21,90 Kč

Můj názor: Čokoládový nápoj zabavil Honza a moc si ho chválil, já tyto ochucené studené nápoje nemám moc ráda. 
Atraktiv Tea Očistná Síla 
Opravdová “očistná síla” je skrytá v kombinaci zeleného a černého čaje, kopřivy a dalších bylin, které pomohou Vašemu unavenému tělu znovu objevit svou vnitřní sílu. Skvěle se hodí v období podzimu a jara, když se cítíme unavení a vyčerpaní.
Cena 69,90Kč

Můj názor: Čaj chutná jako zelený a černý čaj dohromady a mě moc chutná. Čaje se u nás doma neztratí, takže mě tato krabička potěšila. 
Patifu Delikates
Premiová tofu paštika. Vyniká velmi jemnou konzistencí a výbornou, vyváženou chutí, která připomíná klasickou paštiku. Je vhodná při redukční dietě. Bez lepku a laktózy, barviv, aromat a neobsahuje CHOLESTEROL! Ideální pro vegetariány, vegany i diabetiky. Najdete v Dm Drogeriích, Tescu a Globusu
Cena 26,90Kč

Můj názor: Paštika je moc dobrá, už jsme ji znali a tak jsme se s Honzou při rozbalování zaradovali a hned jsme si ji šli namazat na chleba. 

Tak a to už je z obsahu všechno. Já jsem s obsahem boxu spokojená, myslím, že se povedl. Boxy si můžete objednat na stránkách Můj super box

CO NA TENTO BOX ŘÍKÁTE? 


11 komentářů:

  1. Tie boxy majú stále lepší obsah, skvelé. :)

    Pozývam teba aj tvoje čitateľky do veľkej Valentínskej súťaži na mojom blogu:
    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání, určitě se na soutěž podívám :).

      Vymazat
  2. Wow, great box, so tasty food! Look really tasty and good! Must try!
    Visit my blog

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se obsah krabičky moc líbí. Nápoje od Alpra bych chtěla taky někdy ochutnat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí vychytat akci a už ta cena není ani tak vysoká :).

      Vymazat
  4. Taky jsem ho měla a za mě tedy nejlepší byly ty Wasa chlebíky a Alpro :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlebíky ještě mám a jsou dobré, mažu je zeleninovou pomazánkou z DM :).

      Vymazat
  5. O tomto boxe som nepočula, ale obsah má zaujímavý :) Dinosaurov som už mala a chutili mi, Alpro nikdy nesklame a Vegee čipsy by som chcela ochutnať :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. Spoustu věcí bych ti ukradla! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...