úterý 21. listopadu 2017

Notino.cz: Black Friday - velké slevy, doprava zdarma a mystery box

Black friday nemusím shopaholičkám dlouze představovat. Mělo by jít o pátek, kdy jsou opravdu velké výprodejové předvánoční slevy, ale spousta e-shopů si tyto slevy prodloužila na celý víkend, což určitě oceňuji, protože mám delší čas na rozmýšlení. Tento "Black Friday" nabitý slevami pořádá i e-shop s kosmetikou Notino.cz. 
Notino.cz si pro vás připravilo velké slevy, ale také speciální dárek. Já s e-shopem už dlouho spolupracuji a proto mi zastoupení poslalo dárek bez nákupu, abych vám mohla ukázat, co se v tom speciálním dárku může třeba objevit a vypadá to fakt zajímavě! Speciální dárek získáte tak, že nakoupíte produkty značky Make-up Revolution za více než 700 Kč. Mystery box je plný produktů právě od značky Make-up Revolution. Takže rázem budete mít doma pěknou zásobičku super kosmetiky. 

Co jsem našla v balíčku:

Iconic blush paletka pro projasnění
Paletka přišla v černé krabičce a v ní se ukrýval elegantní černý lesklý obal, který působí opravdu bytelně a myslím, že je opravdu povedený. V balení je dokonce i velké zrcátko, což z tohoto produktu dělá skvělého a univerzálního pomocníka na cesty. Paletka obsahuje bronzer, tvářenku i rozjasňovač. Já mám paletku v odstínu Smoulder, kde je středně tónovaný bronzer, perleťově bílý rozjasňovač a jasně růžová tvářenka. Všechny odstíny jsou opravdu dobře pigmentované a zvládnou se na tváři ani nepohnout opravdu po celý den. Mají hedvábně hladkou strukturu, která se dobře nanáší na štětec. 

Cena za 11g je 181 Kč a v nabídce jsou další odstíny: Golden Hot, Flush a Rave.
Bronzer Kiss
Tento bronzer má super balení - je to skvělý pomocník do kabelky. Balení obsahuje houbičku na nanášení a zrcátko. Obal působí pevně, takže by se v kabelce nemusel ani vysypat ani rozbít, ale raději ho tam nenosím. Ale na cesty bude určitě super. I když je v balení houbička já raději bronzer nanáším štětečkem. Pigmentace je velmi dobrá. Odstín působí velmi přirozeně. Konzistence je krásně krémová a vůbec nepráší. Bonzer můžete klidně i vrstvit, aniž byste vypadaly jako s maskou. 

Cena za 6,8 g je 89 Kč
Radiant rozjasňovač odstín Exhale
Tak na tento produkt jsem se chystala už delší dobu, takže když jsem ho v balíčku našla měla jsem velkou radost. Rozjasňovač přišel v rosegold krabičce a v ní byl rozjasňovač schovaný. Obal je super akorát do dlaně a má i dost velké zrcátko. Samotný rozjasňovač má tvarovaný povrch do vroubků ve tvaru kruhů, tak aby se lépe nabíral. Odstín Ehale je jemně třpytivý, proto je potřeba s ním pracovat opatrně abyste nevypadaly jako diskokoule. Já ho používám na zvýrazněnní lícních kostí. Pigmentace je super - odstín má chladivý třpytivý tón. 

Cena za 12 g je cca 249 Kč.
Rtěnka Liphug odstín End with beginnings
Odstín End with beginnings je zářivě růžový, podle mě super kousek na jaro a na léto. Na podzim raději volím jemnější tělové tóny a v zimě zase třeba výraznější červené rtěnky, ale tyto růžové nejvíc nosím na jaře a v létě. Každopádně se jí určitě nevzdám odstín je to skvělý a určitě se podívám i po dalších odstínech. Rtěnka udržuje rty fakt dobře hydratované. Nezvýrazňuje nedokonalosti rtů, což opravdu oceňuji, protože některé rtěnky se vpijí do vrásek a nevypadají pěkně. A pokud jde o výdrž tak ta je opravdu super, mě na rtech vydrží krásné 4 hodiny a zvládla i pití. Po 4 hodinách se rtěnka začíná vytrácet a je potřeba znovu rtěnkou rty přejet a barvu obnovit. 

Cena za za 4,2 g je cca 129 Kč.
Lesk na rty Eye to eye
Lesky na rty nejsou zrovna moje parketa, nemám je moc ráda ale tento si mě získal. Nepřijde mi, že by zase tak moc rty slepoval a když to říkám já jako odpůrce lesků, tak je to fakt super. Lesk má příjemnou růžovou barvičku, ale spíš jen dodá rtům zdravý nádech a lesk. Pokud jde o jeho výdrž, tak to není nic světoborného, ale co bych taky po lesku na rty chtěla. Lesk vydrží na rtech cca hodinu (než se napiju). 

Cena za 11 ml je cca 49 Kč.
Tak a to už je z dnešního článku všechno. Za mě se tyto Mystrey boxy s produkty Makeup Revolution určitě vyplatí, protože cena produktů v balíčku se šplhá k částce 700 Kč. Já každopádně všechny produkty využiju, ale je pravda, že je to trošku risk, protože nikdy nevíte, co v boxu najdete. Já mám ale taková překvapení ráda a málokdy jsem zklamaná. Tak se určitě na Notino.cz podívejte a pokud budete objednávat využijte akce se speciálním dárkem. 

CHYSTÁTE SE NA VĚTŠÍ NÁKUPY BĚHEM VELKÝCH SLEVY SPOJENÝCH S BLACK FRIDAY?


12 komentářů:

  1. Tak tento týden budu zase nakupovat na Notino, jak to tak vidím..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Black friday je super a asi těchto slev využiju hlavně u Yankee candle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Wonderful makeup, love it! So nice and interesting post darling, great!
    Like it so much. Have a nice day! Follow you!

    Visit me, dear. Hope see you soon. Maleficent

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím nákupům odolávám :D Vždycky jsem si myslela, že v těch mystery boxech má každý vždy to samé, ale koukám, že každý mystery box je jiný, což je super :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj taky jsem se dívala, že holky měly jiné produkty, ale doteď jsem si to taky myslela, že jsou produkty stejné :).

      Vymazat
  5. Moc pěkný výběr! Hlavně ty pudrové produkty se mi moc líbí. Sama mám od MUR několik paletek stínů, tvářenek i konturovací trio a fakt super!
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Ten bronzer mám také a jsem s ním spokojená :) vydržel mi opravdu hodně dlouho a to ho požívám denně.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Já se musím přiznat, že jsem na Black Friday nic nekoupila. Nějak jsem ani nezaznamenala velké lákadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem udělala nákup na Notinu a na Happy socks, jsme vybrali pro Honzu ponožky.

      Vymazat
  8. Já bych klidně slevy při Black Friday využila, ale odrazuje mě od toho to, že je všude strašně moc lidí a i když si věc koupím přes internet, tak trvá dlouho, než mi ji kurýr doručí, takže v tento čas nenakupuji. Já vyhledávám akce po celý rok, jelikož se samozřejmě také snažím ušetřit. Kromě klasických slev jsem si v poslední době oblíbila také slevové kupóny z https://slevovykupon.net , u kterých člověk hned vidí, kolik ušetřil.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...