pátek 22. září 2017

Avon: Little Black Dress

Pěkný den kočky! Konečně pátek co? Docela mě to podzimní počasí zmáhá a už jsem se moc těšila na víkend až se zabalím do deky a uvařím si čaj a ráno se pěkně vyspím. To vstávání za tmy je děs :). Dneska pro vás mám několik slov věnovaných parfémované vodě Little Black Dress značky Avon. Na tuto vůni mě upozornila sestra přítele, která si ji kupuje opakovaně. Tato parfémovaná voda je u Avonu už stálicí a je přesně tím případem, kdy vzorek v katalogu voní úplně jinak než naživo z flakónku.
Oficiální popis: 
Avon Little Black Dress je květinová orientální vůně pro elegantní ženu. Toužíte po neotřelém stylu a chcete dát na odiv váš jedinečný vkus? Pak tu pro vás máme klenot mezi parfémy. Jemné tóny pivoňky a gardénie se vkusně doplňují s osobitou švestkou a zázvorem. Svěží akordy meruňky a bramboříku pak dodávají vůni Little Black Dress punc výjimečnosti a dokonalosti. Staňte se elegantní dámou a zaujměte pozornost.
Flakónek je o objemu 50 ml a působí velmi elegantně, ale jinak je celkem jednoduchý. Jde o hranatou skleněnou lahvičku se sprejovým aplikátorem, který rozprašuje dostatečné množství parfémované vody už při jednom zmáčknutí. 

Myslím, že je to velmi pěkná vůně - není moc sladká, naopak je svěží a vyvážená. Řekla bych, že jde o takovou univerzální parfémovanou vodu, která se bude hodit, jak na romantickou večeři, tak i na každodenní použití ať už do práce nebo do školy. Na tomto parfému se mi také líbí to, že vydrží několik hodin a na oblečení je cítit ještě další den. 
Abych to shrnula, tak tuto vůni můžu doporučit! Krásná elegantní vůně v pěkném flakónku, která má skvělou výdrž a nestojí moc peněz. Na Notino.cz ji můžete koupit buď ve flakónku o objemu 50 ml za 229 Kč nebo ve větším balení o objemu 100 ml za 454 Kč.

KUPUJETE SI VŮNĚ Z AVONU? 


9 komentářů:

  1. Great post dear! I don't have this one, but I have TTA My Everything! I really like Avon products. xoxo

    NEW POST --> http://lifella2.blogspot.com/2017/09/dance-your-way-through-fall-plus-size.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já celkově Avon nekupuji, ale dle popisu by mi možná taky voněla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc v Avonu nekupuji, ale sem tam něco koupím :).

      Vymazat
  3. Flakónek vypadá hezky, ale podle popisu by se mi vůně nejspíš nelíbila :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem po ni pokukovala ale ještě jsem si ji neobjednala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Voní úžasně, stále mám a stále dokupuji ❤️

    S láskou vita brunettes
    https://vita-brunettes.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...