středa 16. srpna 2017

Milva: Šampon, kondicionér a maska na vlasy

Krásný den, dnes jsem si pro vás připravila recenzi rovnou tří produktů značky Milva, které mi přišly na testování. V minulosti už jsem měla možnost vyzkoušet jejich šampony se kterými jsem byla spokojená a tak jsem se těšila na nové produkty :). Na vyzkoušení jsem dostala šampon proti padání vlasů, kondicionér a masku.

Tento šampon je na e-shopu Milva novinkou a je určen speciálně pro suché a poškozené vlásky - na léto podle mě super! Šampon obsahuje chinin, avokádový olej a extrakt z bambusu. Chinin rychle proniká do vlasové pokožky, zrychluje mikrocirkulaci, upevňuje vlasové folikuly a stimuluje růst zdravých a silných vlasů. Snižuje nebo úplně zastavuje vypadávání vlasů. Avokádový olej hydratuje suché vlasy, dodává jim hedvábnou hebkost a dimenzionální lesk. Léčivý extrakt z bambusu proniká hluboko do vlasu, obnovuje jeho strukturu a zvyšuje jeho sílu a elasticitu. Šampon je super, vlásky pěkně umyje a pěkně se o ně postará!
Obsah: 200 ml
Tento šampon koupíte za 170 Kč
Společně se šamponem je dobré používat další novinku, kterou je tento kondicionér, který obsahuje komplex přírodních olejů a extraktů, které prodlužují účinky chininových šamponů. Kondicionér zlepšuje strukturu a dodává lesk, vyživuje a hydratuje. Speciální filtry tvoří neviditelnou ochrannou vrstvu, která brání tepelnému poškození a škodlivým účinkům UV záření. Líbí se mi, že neobsahuje silikony ani parabeny. Po použití jsou vlasy jemné a vypadají zdravěji. 
Obsah: 200 ml
Cena je 189 Kč
Celou řadu doplňuje poslední produkt a tím je maska na vlasy s obsahem chininu vyšším o 40%. Maska je určena k regeneraci problémových vlasů. Takže pokud vás trápí vypadávání vlasů, jejich vysušování nebo naopak rychle mastící se vlasy, měla by maska pomoci. Maska proniká do pokožky hlavy a do hloubky poškozeného vlasu, efektivně hydratuje, vyživuje a reguluji tvorbu mazu u kořínků. Dokonce chrání vlasy před chemickým poškozením. Já masku nanáším na vlhké vlásky po umytí šamponem. Nanáším ji na celou délku vlasů a nechám působit cca 10 minut, poté ji důkladně opláchnu vodou. Používám ji jednou týdně. 
Obsah: 250 ml
Cena masky je 319 Kč.
Celkově se mi tyto tři produkty líbí, ale myslím, že je můžu s klidným srdcem doporučit. Jen je škoda, že se nedají sehnat v drogeriích, byly by tak dostupnější. A taky balení šamponu a kondicionéru mi přijde malé, pokud máte delší vlasy, tak Vám vydrží jen na pár umytí.

ZKOUŠELY JSTE UŽ PRODUKTY MILVA?


7 komentářů:

  1. Tahle značka mě zaujala a taky bych něco ráda zkusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, docela dost lidí si produkty chválí :).

      Vymazat
  2. Já teda mám dlouhé vlasy, myju si je obden a malé balení šamponu mám většinou tak na měsíc a půl až dva. Stačí ho opravdu dávat maličko, důležité je hodně vlasy namočit. Milvu miluju, taky mám na blogu už pár recenzí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla ve vzorečku šampon a ten byl docela fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím vás, máte zkušenost s tím, že byste k těmto základním přípravkům používala i kolagen na vlasy? Já sama teď trochu trpím tím, že se mi zhoršila kvalita vlasů. Říkala mi to i kadeřnice. :-) A manžel říká, že by to používal i na vousy, protože si pěstuje velkého bérda, jak on sám tomu říká. :-) Děkuji za vaši radu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...