neděle 4. prosince 2016

Annemarie Börlind: Perlové sérum Anti-Pollution & SENSITIVE

Hledáte něco co dokonale ochrání a posílí citlivou pokožku před mrazivým počasím, které se nevyhnutelně blíží? Ráda bych vám představila přírodní Perlové sérum od Annemarie Börlind, které si mě získalo, jak balením, tak svými účinky.
Beauty pearls Anti-pollution & Sensitive Sérum je vysoce koncentrované sérum, které chrání pokožku před negativními vlivy životního prostředí a volnými radikály. Umí pleť zklidnit, redukovat červenání, revitalizovat a citlivou pokožku posilovat. 
Perlové sérum je v elegantní vyšší bytelné skleněné lahvičce o obsahu 50 ml s plastovým pumpičkovým aplikátorem, který je praktický a umožňuje tak jednoduchou a rychlou aplikaci. Na jedno použití stačí dvakrát zmáčknou pumpičku a séra máte tak akorát na celý obličej. 
Sérum v lahvičce vypadá fakt kouzelně. Moc se mi líbí spojení perliček v meruňkové barvě a séra, které obsahuje malé perleťové třpytky. Nebojte se, když si sérum na pleť namažete a dáte na něj ještě nějaká krém, tak se perleťový efekt ztratí. Já toto sérum používám ráno po probuzení a vyčištění pleti. Takže napřed pleť vyčistím nanesu sérum a následně namažu denní krém. Sérum na pleti trošku lepí, ale po nanesení krému se vytratí i lepivost, není to žádná katastrofa.
Kombinace biotechnologických polysacharidů a botanického kaviáru tvoří přirozený ochranný štít na kůži, a tak bojují proti předčasnému stárnutí a redukují poškození pleti. Aktivní látky z botanického kaviáru, hydrosoly z Vilínu virginského a alantoin zmírňují podráždění, zpevňují, zklidňují a mají protizánětlivý účinek. Kyselina hyaluronová vytváří dlouhodobé zásoby vlhkosti, revitalizuje pleť a viditelně pleť vyhlazuje. Fakt luxusní složení! Pleť je po aplikaci pěkně rozzářená a připravená na další pracovní den. Výsledky uvidíte hned po první aplikaci. Sérum navíc moc pěkně voní, takže si bude lebedit i váš čumáček. 

Toto sérum můžete koupit na stránkách Annemarie Börlind za 1.764 Kč. A podle mě vypadá fakt skvěle a hodí se klidně i jako dárek pod stromeček.

CO NA TOTO SÉRUM ŘÍKÁTE?
POUŽÍVÁTE PEČUJÍCÍ SÉRA?


6 komentářů:

  1. Séra zatím nepoužívám, ale zkoušela jsem nějaká od The Body Shop a byla jsem mile překvapená. Toto je dle tvé recenze taky zajímavé. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Séra já nepoužívám, ale tohle je celkem i drahé a jako dárek určitě vhodné :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím jsem zkoušela jen sérum od Vichy , tohle tedy vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem žádné sérum nikdy nepoužívala, ale tohle v podobě těch perliček vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Každá žena by mala mat vo svojej kozmetickej výbave serum. Dať si po čistení na plet len krém je nedostačujúce. Povinná výbava. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...